Latest Posts

Slapen in het bos

By 12:14 , ,

Elke maandag krijg ik een berichtje van Flow. Dat is niet zomààr een berichtje, maar een 'places we want to go'-tip.  Elke maandag zit ik dan met een heerlijk koffietje aan mijn pc weg te dromen. De plekjes die wekelijks op mijn scherm verschijnen zien er altijd zo bijzonder uit. In mijn hoofd ben ik dan mijn valiesje al aan het maken. Nu kwam het er écht van, na een tip van Flow.

Dat ik héél erg graag bij onze noorderburen kom, hoef ik jullie allicht niet meer te vertellen. Na dagen van redevoeringen kon ik het lief overtuigen me te vergezellen op een driedaags tripje naar Apeldoorn. We zouden er kunnen wandelen - wat hij graag doet - en we zouden er slapen in het mooiste huisje in het bos dat ik ooit zag - wat ik graag doe.

Op maandag kwamen we toe. Om er te geraken moesten we een stukje over een bospaadje rijden. Het was er zo rustig, maar toch ook vlakbij het centrum van Apeldoorn. Het huisje was precies zoals ik het mij voorgesteld had. Zelfs de kip die op de foto's van de website stond, kakelde er vrolijk rond en wilde maar al te graag het huisje binnenglippen - vooràl toen wij aan de Doritos-chips zaten.

Nog voor ik onze tassen leegmaakte en we onze wandelschoenen aantrokken, maakte ik deze foto's. Als ik dan vanaf september weer op maandag aan mijn computer zit te werken, kan ik gewoon deze foto's bekijken en me levendig herinneren hoe de rust daar ook alweer was.









Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties