Latest Posts

Bloomon

By 13:14

Jullie weten vast al wel dat ik dol ben op bloemen. Ik schreef eerder al dat ik bijna elke zaterdagochtend op de markt verse bloemen ga halen om er vervolgens mijn living mee op te fleuren. Vrolijk huis is vrolijk hoofd, toch? Ranonkels in het voorjaar hebben een streepje voor en ook gerbera's doen mijn hart wat sneller slaan.

Meestal vind ik 'van alles wat in een vaasje' het mooist, maar wat de pret een beetje bederft is dat er vaak enkel traditionele boeketten aangeboden worden. En ja goed, ik kan zelf wel aan het combineren gaan, maar dan moet ik vaak lang op zoek gaan tot ik die bloemen vind die ik wil. Gelukkig is er goed nieuws en een nog beter initiatief op til. Bloomon.

Bloomon is een Nederlandse online bloemenwinkel die sinds kort ook in enkele Belgische steden levert. De bloemenstylist die de boeketten samenstelt, werkt met bijzondere soorten, veel hoogteverschil, mooie kleuren en weinig bladgroen ter opvulling. Bye bye klassiek boeket, hello sunshine.

Bovendien slaat deze leverancier een aantal stappen over in de bloemenketen waardoor de bloemen sneller, goedkoper en verser bij de klant geraken. Er is alleen nog één nadeel: er wordt momenteel enkel geleverd in Antwerpen, Gent, Brussel, Mechelen en Sint Niklaas. Dat is zo'n zonde, maar we kunnen daar wel wat aan veranderen. Hoe? Door allemaal dit online formuliertje in te vullen en binnenkort ook te genieten van de verse bloemen op tafel.






Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties