Latest Posts

Zondag

By 19:46 ,

Wij hebben de afgelopen dagen heerlijk Kerst gevierd. Wel drie dagen op rij mochten we onze benen onder tafel schuiven. Ik word er elk jaar opnieuw blij van. Nog leuker is dat we daarnaast ook tijd hadden om gewoon te gaan wandelen, zonder te hoeven denken aan wat er nog allemaal moet gebeuren. En naast mijn regenlaarsjes bedacht ik op de valreep ook mijn camera mee te nemen en daar ben ik blij om; hoewel de winter heel grauw kan zijn, zag ik vandaag verrassend veel kleuren en dat lag niet alleen aan mij ;-)...

Helemaal in het geel wandelde ik naast het lief in het bos. Ik bestelde dit vrolijke regenjasje van Le Petit Bateau een paar weken geleden, en hoewel ik niet dacht dat al meteen te kunnen dragen - met de 'winter' voor de deur - blijkt dat ie toch al een paar keer heel erg goed van pas kwam. Ik moet bekennen dat ik twijfelde over de kleur. Ik kon kiezen uit donkerblauw of geel en besef best wel dat het gele veel opvallender is, maar ondertussen ben ik er helemaal voor gewonnen.

Hopelijk vierden jullie allemaal fijne kerstdagen?!

Liefs,
Annelies




Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties