Latest Posts

Project YES || We did. We do.

By 09:24 , , , , ,

Het is nu drie maanden geleden dat we ons in het avontuur stortten dat een huwelijk heet. En wat die dag teweegbracht, laat zich nog steeds alle dagen voelen.

In 2017 denderden wij tot nu toe aan een hoge snelheid door onze eigen levens. We verbouwden aan een heel strak tempo, deden een positieve zwangerschapstest, verhuisden naar een "niet-zo-af-huis" en zeiden 'JA', op ons, op een leven samen. Heftig allemaal, maar mijn vrees dat ik misschien niet van elk aspect zou kunnen genieten omdat er zich alweer een volgend avontuur aankondigde, bleek gelukkig onterecht. Na die verbouwing was dat huwelijk namelijk een welgekomen beloning voor het harde werk, en een bekroning voor de relatietest. We geloofden op voorhand niet echt dat er veel zou veranderen door elkaars man en vrouw te worden, maar toch heeft dat ja-woord meer impact gehad dan gedacht. Onze huwelijksdag was magisch; overal waren er mensen die we graag zien, met lachende gezichten en lieve wensen.

En hoewel de voorbereiding soms een uitdaging was - toegegeven; ik deed dat voornamelijk alleen, terwijl mijn man zich voor 100% op ons huis stortte - heb ik er toch van genoten om ons huwelijk vorm te geven zoals wij dat wilden. En dat had niet gelukt zonder alle fantastische mensen waarmee we samenwerkten.

Ik startte met een Pinterest-bord en kreeg de raad om wedding vendors te kiezen waarvan je wéét dat die geen extra uitleg nodig hebben, maar gewoon helemaal doen wat je in gedachten had. Die heb ik gezocht - soms leek die zoektocht eindeloos - en allemaal gevonden. En in deze blogpost wil ik hen uitvoerig bedanken voor de allerliefste zorgen. Zonder hen had 5 augustus zonder twijfel anders gelopen...

Dus; hieronder een liefdevolle vermelding van de belangrijkste vendors en schatten van mensen die onze dag mee tot een goed einde brachten én enkele leuke foto's van absolute topfotografe Myra.

Liefs,
Annelies

Fotograaf: Myra
Save the date-kaartje: Studio LRN
Uitnodiging: Maison des Oiseaux
Schoenen: Charlotte Mills
Make-up: visagiste Hilke
Haar: Het geknipte Huis
Jurk: ANGIE van Marylise Bridal, volledig aangepast naar eigen wens dankzij Cermo Concept
Kostuum en schoenen echtgenoot: Café Costume
Bloemen: Atelier Stek
Cava-bar: Alouette
Ringen en oorbelletjes: Simple comme bonjour
Armbandje en halskettinkje: Wouters&Hendrix
Ceremonie: Woordenvol
Traiteur: Heerlijk&Hecht
Versiering zaal: Atelier Stek & DIY via webshop Studio Lala
Foodtrucks: The Blue Truck en Loco Mexicano
Taart: Baked
Letters A&V: Letterworks
Gastenboek: Sissy Boy
Fotograaf avondfeest: Charlotte Wellens

En een speciale dank voor onze ouders, mijn bruidsmeisjes en onze getuigen voor alle lieve zorgen en voor mijn nichtje en beste vriendin voor het versieren van de zaal.








Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties